Jak ušetřit při propagaci Vaší akce

Jak ušetřit při propagaci akce

Připravili jsme pro Vás několik tipů, jak můžete při propagaci Vaší akce či nabídky ušetřit:

  • Stanovte si rozpočet
    Důkladně si promyslete Váš projekt a udělejte si představu o tom, kolik chcete investovat do reklamy – zní to malinko jako klišé, nicméně tento krok je pro Vás zásadní. Jinak budete postupovat jestli Váš rozpočet bude 10 000 Kč a zcela odlišně jestli bude částka 1000 Kč. Jedna z nejhorších variant je, když nemáte dán rozpočet a necháváte rozhodnutí ovlivnit aktuálními vlivy. Šikovný obchodník z reklamní agentury Vás přesvědčí o výhodnosti billboardu na 2měsíce, ještě dříve než zjistíte, že již nemáte další prostředky na jinou formu propagace…
  • Zamyslete se nad tím, koho chcete oslovit a jaké zvyklosti má tato skupina
    Zcela jinak budete oslovovat Vaši cílovou skupinu středního věku než například teenagery. Jestliže zvolíte například formu novinové inzerce, asi těžko můžete očekávat plný obchod lidí kolem 16-18 roků, kteří noviny zatím nečtou.
  • Využijte možnosti si nechat poradit
    Byli bychom neradi, aby jste tuto radu chápali tak, že se Vám díky ní vnucujeme. Jestliže ale máte zájem o konzultaci jakými způsoby nejlépe propagovat Vaše zboží, služby či pořádané akce, obraťte se na nás a rádi Vám pomůžeme a navrhneme Vám účinné řešení. Základní konzultace je zdarma.
  • Objednejte si reklamu podle představ u jednoho dodavatel
    Díky radě č.1 máte představu co budete potřebovat a kolik do to chcete investovat. Nemohu posuzovat nabídky jiných agentur, ale mnoha z nich (nás nevyjímaje) funguje „množstevní“ kouzlo.Uvedu to na našem příkladě:
    Jestliže si u nás objednáte výlep plakátů na jakoukoliv dobu, ihned získáte možnost 20% slevy na tisk plakátů.
    Využijete-li zároveň i možnosti propagace na interiérových InBoardech, získáte další bonus.
    Objednáte si od nás služby typu OutBoard nebo Mobile-board, máte zase další výhodu.
    V případě, že si budete přát i pronájem billboardu, opět Vám dáme jinou cenu, než je obvyklá.
    A takto jednoduše to funguje.. Možností je mnoho – pro více informací o naší nabídce, klkněte zde.
  • Pokuste se si některé materiály vyrobit sami
    Tuto radu dáváme z pozice reklamní agentury neradi. V případě ale, že je Váš rozpočet opravdu mizivý, stejně Vám nic jiného nezbyde.
    Jestliže se pustíte touto cestou myslete na pár důležitých věcí:
    Při grafických návrzích používejte software, který je k tomu určený (CorelDraw, Photoshop aj.). V případě, že budete používat kancelářské programy, ujistěte se, že umí ukládat do bitmapových formátů (.jpg, .tif ) Jestliže to Váš software neumí podívejte se po možnostech uložení či exportu do formátu .pdf. Jestli ani to nezvládá, nemá smysl se snažit něco navrhovat – je to pro Vás ztráta času.
    Při používání obrázků myslete na jejich kvalitu. Výsledek po tisku nevypadá nikdy lépe než na obrazovce – právě naopak. Obrázky by jste měli mít barevně vyvážené a měli by mít odpovídající rozlišení. Zapomeňte na obrázky z internetu. Rozlišení obrazovky je 72dpi a spodní hranice při tisku je 200dpi. To znamená, že můžete mít snímek přes půlku obrazovky, ale pro tisk bude skoro 3x menší. O autorských právech se tady nebudu ani zmiňovat.
    Pro více informací jak si můžete připravit Váš plakát klikněte prosím ZDE.
  • Přemýšlejte v dlouhodobých horizontech dle Vašeho plánu – sleva při dlouhodobé spolupráci
    Jestliže máte produkt, službu, nebo pořádáte akci, která se bude v horizontech týdnů či měsíců opakovat, pokuste se si domluvit slevu. U nás (i například u novinové inzerce) platí, že jestliže budeme mít objednávku pro dlouhodobější spolupráci a využívání služeb, poskytneme Vám zajímavější cenu.
  • Obrazové materiály – fotografie sortimentu, provozovny, služeb apod.
    Fotografie si můžete pořídit sami nebo využít služeb například našeho fotostudia. Myslete na pořekadlo, že „Fotografie je více než 1000 slov“. Jestliže Vaše produkty, služby či cokoliv jiného nebudou na snímcích vypadat dobře, budete velice těžce potencionálního zákazníka textem přesvědčovat o opaku. Jestliže se Vám bude zdát cena fotoslužeb příliš vysoká a troufli by jste si vyfotografovat svou nabídku sami můžete využít náš projekt „Vyfoť si sám“. Více informací naleznete ZDE.